Bij Renewtech begrijpen we uw uitdagingen. Daarom hebben we RenewCare gecreëerd, onze uitgebreide TPM-oplossing (Third Party Maintenance). RenewCare is ontworpen om de levensduur van uw IT-hardware te verlengen terwijl u tot 70% bespaart op infrastructuurkosten.
Vereenvoudig uw duurzame IT-onderhoud en maximaliseer het potentieel van uw hardware
● 24/7 wereldwijde ondersteuning voor al uw netwerk-, opslag- en serverhardware
● Maximaliseer het potentieel van uw hardware met kosteneffectief onderhoud
● Vereenvoudig uw onderhoud met ondersteuning van meerdere leveranciers
● Wereldwijde aanpasbare IT-ondersteuning die bij uw bedrijf past
● Eerste oplossingsgarantie voor alle hardwareproblemen
● Duurzame en ESG-vriendelijke beperking van eWaste
24/7 wereldwijde ondersteuning voor al uw netwerk-, opslag- en serverhardware
Ons team van gecertificeerde field service experts en geavanceerde Level 3 ingenieurs is 24/7 beschikbaar.
RenewCare biedt uitzonderlijke wereldwijde service en ondersteuning voor al uw datacenter hardware (netwerk, opslag & server) van OEM's, waaronder:
Flexibel serveronderhoud op maat van uw behoeften
Met onze aanpasbare serviceniveaus kun je de serviceniveaus verfijnen en je contract aanpassen aan je specifieke vereisten. Wilt u apparatuur toevoegen of verwijderen? Geen probleem! Wij zorgen ervoor dat het onderhoud van uw server altijd is afgestemd op uw veranderende bedrijfsbehoeften.
24 X 7 X 4
- 24 uur per dag, 7 dagen per week
- Initiële diagnose per telefoon
- Buitendienstmonteur ter plaatse (indien nodig binnen 4 uur na contact met de klant)
9 X 5 X 4
- Van 08:00 tot 17:00 uur, maandag t/m vrijdag
- Initiële diagnose per telefoon
- Buitendienstmonteur ter plaatse (indien nodig binnen 4 uur na contact met de klant)
De volgende dag
- Initiële diagnose per telefoon
- Buitendienstmonteur ter plaatse (indien nodig binnen 4 uur na contact met de klant)
Maximaliseer het potentieel van uw hardware met kosteneffectief onderhoud
Original Equipment Manufacturers (OEM's) pushen voortdurend hun nieuwe hardware. Ze stoppen vaak de ondersteuning van oudere modellen. Zelfs als ze nog jaren gebruikt kunnen worden na de aangegeven end-of-service (EOS) of end-of-life (EOL) data.
Met RenewCare kunt u de ondersteuning voor uw bestaande apparatuur verlengen tot ver na het verstrijken van de OEM-garantie. Onze onderhoudsplannen kosten een fractie van wat u de OEM zou betalen - meestal slechts 30% tot 70% van hun kosten voor identieke apparatuur.


Reliable IT support - Anytime, Anywhere!
Wereldwijde ondersteuning met snelle oplossing
Ontvang 24/7 wereldwijde ondersteuning om uw IT-systemen stabiel te houden, met een oplossingsgarantie bij het eerste bezoek of een onderhoudskrediet van één maand.
Uitgebreide garantie en ondersteuning
Geniet van flexibele garantie- en ondersteuningsopties, zelfs voor tweedehands of verouderde apparatuur.
Kostenbesparingen op onderhoud en hardware
Bespaar 30-70% op onderhoud en 55-90% op apparatuurkosten, terwijl de levensduur van apparatuur wordt verlengd en netwerken op één platform worden beheerd.
Vereenvoudigd onderhoud voor meerdere leveranciers
Vereenvoudig het onderhoud met één contract voor alle hardware, ongeacht het merk.
Betrouwbare installatie en ondersteuning op aanvraag
Ontvang transparante offertes voor installaties en ondersteuning op aanvraag zonder langetermijnverplichting.
Milieuvriendelijke oplossingen
Duurzaamheid ondersteunen door de levensduur van apparatuur te verlengen, hulpbronnen te hergebruiken en afval te verminderen door recycling.
24/7 wereldwijde ondersteuning voor al uw netwerk-, opslag- en serverhardware
Ons team van gecertificeerde field service experts en geavanceerde Level 3 ingenieurs is 24/7 beschikbaar.
RenewCare biedt uitzonderlijke wereldwijde service en ondersteuning voor al uw datacenter hardware (netwerk, opslag & server) van OEM's, waaronder:


Wereldwijde aanpasbare IT-ondersteuning die bij uw bedrijf past
Van wereldwijde hulp op afstand tot hardwareservices op locatie. Ons wereldwijde team van gecertificeerde buitendienstdeskundigen en geavanceerde Level 3-ingenieurs heeft uitgebreide ervaring met opslag-, server- en netwerkhardware. Combineer onze services om uw perfecte ondersteuningspakket samen te stellen:
- Engineering op locatie
- Bewaking op afstand
- Operationele ondersteuning
- Onderhoud van hardware
Duurzame levensduurverlengende service
RenewCare verlengt de levenscyclus van uw hardware en vermindert het verbruik van nieuwe materialen. Door de levensduur van IT-hardware te verlengen, voorkomen we de winning van nieuwe grondstoffen en verminderen we de CO2-productie die samenhangt met de productie van nieuwe hardware. De positieve impact van RenewCare en de levensduurverlengende service, helpt u uw impact op het milieu te verlagen.


Eerste oplossingsgarantie
Veel onderhoudsaanbieders claimen een hoog first time resolve percentage. RenewCare geeft u een First Time Resolve garantie. Als we uw opslag-, server- of netwerkhardwareprobleem niet bij het eerste bezoek oplossen, crediteren we u voor een maand onderhoud (en monitoring, indien van toepassing) op het apparaat in kwestie.






















And many more!
On-site or remote – we cover it all
Through RenewCare, we furnish adaptable contracts encompassing a broad spectrum of services, ranging from online and phone-based hardware support to the replacement or repair of server, network, storage, or data center hardware. Our offerings encompass on-site engineering assistance, remote monitoring, operational support, and equipment maintenance. RenewCare also facilitates customization of these services, ensuring flexible options.
RenewCare – benefits across the globe
Renewtech distinguishes itself through its extensive global presence, catering to customers across the globe with pride. Our team comprises a substantial number of certified field service experts and Level 3 engineers with a wealth of experience within storage, server, and network hardware. They stand ready to assist on-site at your facility whenever the need arises. At Renewtech, our commitment to delivering professional, comprehensive support remains unwavering from inception to completion.


We offer support through:
First-time resolve guarantee
With our First-time resolve guarantee, failure to resolve your storage, server, or network hardware issue during the first visit entitles you to a credit equivalent to one month of maintenance (and monitoring, if applicable) for the affected device.
Engineering expertise
Our workforce includes a substantial team of badged field service experts and advanced Level 3 engineers with OEM experience in storage, server, and network hardware. These teams are strategically stationed in cities worldwide, ensuring rapid on-site assistance at your facility within a four-hour window.


Verkoop & ondersteuning
+31 (0) 20 7920 177
Wij reageren binnen 48 uur op alle weekdagen.
Openingstijden
Maandag tot donderdag: 08.30-16.30
Vrijdag: 08.30-15.30